8 Kasım 2010 Pazartesi

n'oluyor?

*

canlarım benim n'oluyor size? ne bu rezillik, ne? az kalsın kasımpaşa'ya ilk galibiyetini verecektiniz.ayrıca hakemciğim sözüm sana. o golü neye dayanarak vermedin bilmiyorum. faul desen alakası yok, ofsayt mı verdin ne verdin anlamış değilim. gerçi bjk'nin 90 dk varlık gösteremememesi de kabul edilecek bir durum değil. bazen iyi ki yenildik diyorum, reva bize. aferin gençler böyle devam(!)

*

canım benim tekrar döndü sahalara. kim ne derse desin seviyorum ben Q7'yi!

*

iverson geldi iverson geldi! çarşı hemen tezahürat üretmiş kendisine. ufak çaplı bi pohpohlama show yaptılar. hadi bakalım yakında akatlara gideriz izlemeye. sinan erdem'e geçme işi vardı ne oldu ona bak, aklıma geldi birden. umarım olur o iş.

------

kendi kendime yazmayı sevmiyorum gençler, bilmem anlatabildim mi?

Hiç yorum yok: