30 Ocak 2011 Pazar

cancancanmiliscan !!!

ahah öncelikle belirteyim gözde ile tuğçe kişileri blog olayına girmiş ,burası ne işe yarıyo arkadaşım!

neyse yea meliçiğim;

Biliyosun ki doğumgününü tee 2 gün önceden ilk ben kutladım .(hani hediye verdi,m sana ,sen de çok sevindin,çok mutlu oldun,yatağına rahat tahat gittin.niye ? çünkü tavla oyununu sana verdim asdklf.ahahah şaka şaka şanslısıjn kızım 5-5 seni çok seviyo bunu biliyosun.
yeaa tavla ,dama hikaye tek miliscan şahane diyip ,iyi ki dğomuşsunnn miliscana bağlamalıyım.Olm cidden bak iyi ki tanışmışız buralara gelmişiniz az vakit de olsa gezip tozup eğlenmişiz ,daha da az da olsa 3-5 kare içinde anımızı ölümsüzleştirmişiz.Ahah amann nasıl olsa seneye burada olcan bi ton yapmıs olduğumuz planları faaliyete dökücez zaten .d waitliyoruz kızım.
Çokcana sever ederim öperim yeni yaşının sağlık mutluluk ve güzellikler getirmesi ile,iyi i doğdun cancanmiliscanım!

2 yorum:

yeşil çay dedi ki...

tebrik ederim güzel kutlamışsın ;)

milis dedi ki...

başarılarının devamını diliyorum ve seni şuraya yönlendiriyorum cancanirmancan.
http://nicesenelerimize.blogspot.com/