31 Temmuz 2010 Cumartesi

Inception


Ortak kanımız amazing bu film için.

Kurgu muhteşem, efektler inanılmaz ,oyunculuklar harika,senaryo kusursuz.Ciddi anlamda seyretmeyenler çok şey kaçıracaktır ki tekrar izlenesi filmlerdendir .İlk olumlu eleştirimiz insepşın oldu burada yanı,uzatmayalım gidin görün ,filmden çıktıktan sonra da iyice beyin cimnastiği yapın .Filmi ikinci kes izledikten sonra sanırım yapacağım bunu 10/10 !

He ne diyoruduk 'herkesin bir totemi olmalı gençler.

ve dee adamımsın eames !!!

5 yorum:

met. dedi ki...

ben yeni buldum bu blogunuzu :D her neyse gidemediğim her geçen zaman boyutunda çatlıyorum dwyane yaaaa.

singErman dedi ki...

willkommen :) mkcan daha dün girdi vizyona zati bekleyemediğimizden gittik hemenceik ilk fırsatını bulduğunda uç .d

milis dedi ki...

uçcam ben size görceksiniz.

met. dedi ki...

parayı bulunca uççamda korktum şu an milis yazınca :D

milis dedi ki...

yok benim lafım toplanıp uçanlara mehtapcan :p sen rahat ol.